L'INS Joan Oró, disposa d’un control de faltes de l’alumnat via web.

Cada divendres, a les 15:00 h, s'envia un sms a tots els pares del centre indicant el nombre d'incidències que el seu fill ha acumulat en la darrera setmana. Si com a pares no rebeu aquest missatge, poseu-vos en contacte amb el centre per tal de que us arribi. Aquest nombre d'incidències correspon a cada hora que ha faltat l'alumne. Així, si un alumne no ve un dia per malaltia i té 5 hores de classe, a l'sms sortiran 5 incidències. Per tal de que cada pare pugui fer un seguiment d'aquestes hores s'habilita la pàgina web on surt cada dia les hores a les que falta o tenen retard els vostres fills. Aquesta pàgina s'actualitza dos cops al dia, a les 15:10 i a les 17:40 hores.

Per tal de poder accedir a aquesta pàgina web, com a pares d’alumnes del centre, heu de disposar d’un usuari i una contrasenya que us serà facilitada al centre. Truqueu per telèfon (973 26 83 99) i donant el vostre nom i el DNI del vostre fill, us seran facilitades.

Per accedir a aquesta web feu un click en la següent icona:

INS Joan Oró | Carretera Saragossa km 464,2| 25194 LLeida | T. 973 268399 | F. 973 275662 | e-mail: insjoanoro@xtec.cat